Generali România a consemnat în primul semestru venituri din prime subscrise de 201 milioane de lei, în scădere cu 14% faţă de iunie 2010, iar profitul net a scăzut la 9,7 milioane de lei, de la 18,9 milioane de lei în perioada similară a anului trecut, a anunţat asigurătorul. "Rezultatul subscrierilor a fost influenţat de reducerea vânzărilor de asigurări auto. Scăderea a fost asumată de companie, Generali Asigurări urmărind cu atenţie profitabilitatea
tehnică astfel încât să menţină calitatea serviciilor pentru clienţii săi." Volumul de prime subscrise din asigurări generale a coborât la 155 milioane de lei de la 189,1 milioane de lei în iunie 2010. "Spre deosebire de alte companii, unde segmentul auto deţine o pondere cuprinsă între 60 şi 90% din total business, noi am reuşit să-l reducem până la 40%. Asta nu înseamnă că nu vom susţine în continuare segmentul auto, dimpotrivă", a declarat directorul general al companiei Marie Kovarova. În perioada analizată Generali a înregistrat o creştere de 22% pe segmentul de asigurări de viaţă pentru angajaţi. Per ansamblu, segmentul de viaţă a crescut în primul semestru cu 1,5% faţă de perioada similară a anului trecut.
Generali România a consemnat în primul semestru venituri din prime subscrise de 201 milioane de lei, în scădere cu 14% faţă de iunie 2010, iar profitul net a scăzut la 9,7 milioane de lei, de la 18,9 milioane de lei în perioada similară a anului trecut, a anunţat asigurătorul. "Rezultatul subscrierilor a fost influenţat de reducerea vânzărilor de asigurări auto. Scăderea a fost asumată de companie, Generali Asigurări urmărind cu atenţie profitabilitatea
tehnică astfel încât să menţină calitatea serviciilor pentru clienţii săi." Volumul de prime subscrise din asigurări generale a coborât la 155 milioane de lei de la 189,1 milioane de lei în iunie 2010. "Spre deosebire de alte companii, unde