Subscrierile Generali Asigurari, compania din Romania a grupului italian Assicurazioni Generali, au scazut cu 14% in primele sase luni ale anului, insa pe segmentul de asigurari de viata pentru angajati compania a inregistrat o crestere de 22%.
„Incercam sa castigam teren pe segmentele cu potential mare de crestere, iar asigurarile de viata pentru angajati reprezinta cu siguranta un domeniu in ascensiunel”, a declarat Marie Kovarova (foto), director general Generali Asigurari.
Per ansamblu, Generali Asigurari a obtinut, in perioada ianuarie-iunie 2011, un volum total de prime brute subscrise de 201 milioane lei, cu 14% mai mic in comparatie cu perioada similara a anului precedent. Rezultatul a fost influentat de reducerea vanzarilor de asigurari auto.
In aceeasi perioada, compania a raportat un profit net de 9,7 milioane lei.
Volumul de prime brute subscrise la asigurarile generale s-a situat la nivelul de 155 milioane de lei. In pofida scaderii pe segmentul auto, compania a inregistrat cresteri importante pe asigurarile de calatorie in strainatate (+32%), asigurarile facultative de locuinta (+17%) si asigurarile de daune la proprietati (+7%).
Compania a inregistrat o crestere de 22% pe segmentul de asigurari de viata pentru angajati. Per ansamblu, segmentul de viata a crescut in primul semestru cu 1% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la un volum total de prime brute subscrise de 46 milioane lei.
„Tot pe segmentul asigurarilor de viata, desi majoritatea vanzarilor se realizeaza prin canalul propriu de vanzari, suntem interesati de extinderea retelei de parteneri bancari pentru atragerea de clienti noi. Avem convingerea ca vanzarea prin banci reprezinta o sursa de crestere pentru segmentul de asigurari de viata, cu atat mai mult cu cat, in prezent, bancile din Romania au in derulare campanii de mare amploare