Cei care nu prea ştiu să adune cifrele nu ar trebui să fie demoralizaţi, talentul la matematică nu are legătură cu inteligenţa, potrivit dailymail.co.uk.
Psihologii americani de la Johns Hopkins University din Baltimore au ajuns la concluzia că ne naştem talentaţi la matematică sau nu după ce i-au supus unor teste pe câţiva copii prea tineri să fi învăţat matematică.
Cercetările precedente au arătat că “simţul numerelor” este elementar pentru oameni.
În timpul unui studiu, 200 de copii în vârstă de patru ani au vizionat puncte albastre şi galbene pe ecranul unui computer şi au fost întrebaţi care culoare a apărut cel mai des.
Copiii au avut de numărat obiecte de pe o pagină, să-şi dea seama care număr e mai mare decât celălalt şi să citească numerele.
Apoi au fost testaţi la calcule, au făcut adunări. Părinţii copiilor au fost întrebaţi despre vocabularul copiilor lor.
Testul verbal a fost făcut pentru că abilităţile de limbaj şi matematică sunt legate unele de celelalte.
Rezultatele au arătat că acei copii care au avut rezultat maxim în numărarea punctelor erau de asemenea cei mai competenţi la testele de la matematică.
Cei care nu prea ştiu să adune cifrele nu ar trebui să fie demoralizaţi, talentul la matematică nu are legătură cu inteligenţa, potrivit dailymail.co.uk.
Psihologii americani de la Johns Hopkins University din Baltimore au ajuns la concluzia că ne naştem talentaţi la matematică sau nu după ce i-au supus unor teste pe câţiva copii prea tineri să fi învăţat matematică.
Cercetările precedente au arătat că “simţul numerelor” este elementar pentru oameni.
În timpul unui studiu, 200 de copii în vârstă de patru ani au vizionat puncte albastre şi galbene pe ecranul unui computer şi au fost întrebaţi care culoare a apărut cel mai des.
Copiii au avut de numărat obiecte de pe o pagină, să-şi dea s