Un studiu realizat de cercetatorii americani arata ca abilitatea la matematica nu vine neaparat din calitatea lectiilor, ci este prestabilita genetic.
Cercetarea efectuata de cei de la Universitatea din Baltimore pe 200 de copii de patru ani care au fost testati la matematica si limba engleza, fara sa fi primit vreun fel de instruire anterioara, arata ca unii erau mai buni decat altii, informeaza Toronto Sun.
"Spre deosebire de alte studii, acesta arata ca legatura dintre simtul numerelor si abilitatea la matematica e deja prezenta intainte de inceperea educatiei formale la matematica. Una din cele mai importante chestiuni e daca putem antrena simtul numerelor la un copil pentru a imbunatati viitoarele sale abilitati la matematica", spune cea care a condus studiul, doctor Melissa Libertus.
Descoperirea pune in discutie faptul ca, in conditii egale, copiii care primesc lectii mai bune de matematica invata aceasta disciplina mai bine, desi o conditionare exista, desigur.
Noul studiu dovedeste insa ca cei care au probleme cu matematica vor avea mereu.
Un studiu realizat de cercetatorii americani arata ca abilitatea la matematica nu vine neaparat din calitatea lectiilor, ci este prestabilita genetic.
Cercetarea efectuata de cei de la Universitatea din Baltimore pe 200 de copii de patru ani care au fost testati la matematica si limba engleza, fara sa fi primit vreun fel de instruire anterioara, arata ca unii erau mai buni decat altii, informeaza Toronto Sun.
"Spre deosebire de alte studii, acesta arata ca legatura dintre simtul numerelor si abilitatea la matematica e deja prezenta intainte de inceperea educatiei formale la matematica. Una din cele mai importante chestiuni e daca putem antrena simtul numerelor la un copil pentru a imbunatati viitoarele sale abilitati la matematica", s