Laboratoarele de la Goodyear Tire and Rubber Company au realizat un nou sistem, denumit Air Maintenance Technology (AMT), care asigura presiunea constanta in pneurile autoturismelor.
Sistemul nu numai ca elimina necesitatea controlarii frecvente a presiunii, ci se propune drept o solutie la clasica vizita efectuata in atelierele specializate in vederea corectarii valorii acesteia, relateaza ANSA.
Metoda ar putea revolutiona universul auto, avansand in acelasi timp o alternativa pentru reducerea consumului de carburant, prin asigurarea unei presiuni constante in pneuri, prelungind totodata durata de viata a acestora si contribuind pe de alta parte la un plus de siguranta in timpul rularii.
"Chiar daca tehnologia AMT este complexa, ideea de la care porneste este foarte simpla, bazandu-se pe alimentarea din acelasi pneu, in timpul mersului", a declarat Jean-Claude Kihn, vicepresedintele Goodyear, potrivit sursei citate, subliniind ca toate componentele AMT, inclusiv pompa in miniatura, se afla in interiorul cauciucului.
Noua tehnologie va putea fi aplicata productiei in serie in anii urmatori, in paralel cu dezvoltarea altor proiecte avangardiste, ce vizeaza intervenirea asupra materialelor utilizate la fabricarea pneurilor, astfel incat sa fie fructificata la maxim energia dezvoltata de acestea in timpul rularii, diminuand consumul si emisiunea de gaze, precizeaza sursa.
Laboratoarele de la Goodyear Tire and Rubber Company au realizat un nou sistem, denumit Air Maintenance Technology (AMT), care asigura presiunea constanta in pneurile autoturismelor.
Sistemul nu numai ca elimina necesitatea controlarii frecvente a presiunii, ci se propune drept o solutie la clasica vizita efectuata in atelierele specializate in vederea corectarii valorii acesteia, relateaza ANSA.
Metoda ar putea r