Rovio Entertainment vrea să se extindă dar are nevoie de un investitor strategic
Popularitatea jocului care a ajuns şi pe PC-uri este principala armă a finlandezilor
Cel mai popular joc din lume la ora actuală, jocul care a creat o adevărată isterie în rândul posesorilor de telefoane inteligente, tablete a intrat şi pe segmentul PC-urilor. Angry Birds este în prezent una din cele mai puternice unelte de business din lume la ora actuală, din industria divertismentului. Rovio Entertainment, compania finlandeză care produce jocul, simte momentul extinderii şi bazându-se pe popularitatea pe care jocul, în care nişte păsărele sunt folosite pe post de proiectile pentru a "nimicii" ţintele, este principalul atu în căutarea unui investitor.
Şi pe bună dreptate este considerat perla coroanei Rovio, din moment ce investitorii evaluează compania finlandeză la nici mai mult nici mai puţin 1,2 miliarde de euro, potrivit agenţiei Bloomberg. Mai mult Angry Birds a şi trecut dezvoltatorul de la semiobscuritate la unul dintre cei mai cunoscuţi din lume.
Rovio vrea să atragă o investiţie strategică de la o companie din sectorul divertismentului, după ce a respins mai multe oferte similare din partea unor investitori instituţionali. Potrivit Bloomberg compania are nevoie de bani pentru a se extinde.
Finlandezii vor să facă şi un film după joc
Rovio vrea să facă un film "Angry Birds" şi să deschidă birouri în afara Finlandei. De asemenea, firma vrea să înceapă să valorifice popularitatea brandului în ţări precum China, unde intenţionează să vândă animale de pluş şi îmbrăcăminte tematică.
Cel mai probabil, investitorii interesaţi de Rovio ar fi grupul Electronic Arts şi dezvoltatorul de jocuri pe Facebook Zynga, dar şi giganţi media precum News Corp şi Walt Disney, a declarat directorul general al firmei de cercetare Wedbush Secu