ProSport a testat noul Astra Sport Tourer. Odată urcat în el, te simţi ca acasă. În plus, ai spaţii de depozitare mai multe decât îţi oferă probabil o garsonieră. Ideal pentru familişti.
"Te interesează să testezi un model Opel Astra Sport Tourer?", m-a întrebat o colegă de la reprezentanţa mărcii germane în România. Sincer, la început am fost circumspect. Din două motive: primul, că nu îmi plac "break-urile". Al doilea, pentru că, deja conducând şi modelul hatchback, nu mi s-a părut prea provocator. Am acceptat până la urmă din curiozitate, deoarece mi s-a spus: "O să vezi ce încăpătoare şi practică e".
A fost de-ajuns o călătorie dus-întors până pe Litoralul românesc şi deja mă îndrăgostisem de maşină. Nu numai ţinuta de drum şi aspectul aerodinamic al caroseriei m-au convins să am acest sentiment.
Iar aici, să fim serioşi, sunt puţine modele tourer care arată bine din spate, dar Astra ST are un fund perfect. Ci mai degrabă avantajele pe care le-am găsit în interior. Pentru un familist, e maşina perfectă. În portbagaj pot intra toţi membrii clanului, cu tot cu căţel şi purcel. În habitaclu, spaţiile de depozitare sunt numeroase. Mi-a plăcut, de exemplu, faptul că şoferul are de-asupra capului, în stânga, o cutiuţă unde îşi poate ţine ochelarii de soare. Mi-au plăcut, de asemenea, cele două opţiuni pentru condus: sport sau tourer. Le-am testat pe amândouă, se simte clar diferenţa, şi aş recomanda clar "butonul" sport. La modelul testat, 1,7 cu 125 CP, cuplul este mai mult decât satisfăcător: 280.
4,5litri pentru o sută de kilometri e consumul mixt
22.000de euro cu tot cu TVA costă modelul testat de ProSport
În Astra ST, şoferul îşi poate ţine ochelarii la îndemână, fără teama de a-i cădea sau a-i sparge
ProSport a testat noul Astra Sport Tourer. Odată urcat în el, te simţi ca acasă. În plus, ai spaţii de depozitare mai multe d