În zece ani, vom putea să aflăm ce se întâmplă în lume prin mijloace mult mai variate decât cele pe care le folosim acum. Televiziunea, presa scrisă sau poartalurile web vor fi „de modă veche”. Progresul tehnologic va determina schimbări în modelul de business al mass-media, astfel încât vor exista învingători și învinși ai acestei industrii, în funcție de puterea lor de adaptare. Jurnaliștii de la publicația „Business Insider” au analizat câteva branduri media celebre, pentru a le stabili șansele de supraviețuire în următoarea decadă.
1. New York Times
Publicația americană „The New York Times” ar putea să nu mai existe pe hârtie în câțiva ani, însă brandul va continua să fie influent, pentru că produsele sale media sunt prea valoroase pentru cititori, pentru a dispărea complet. Compania și-ar putea modifica structura în viitor, iar cu un model de business adaptat consumatorilor moderni de media, acest brand ar putea fi unul dintre cele mai longevive din lume.
2. Twitter
Rețeaua de socializare Twitter este o platformă de publicare și distribuție a știrilor în timp real, pe care nicio companie media nu își permite să o ignore. Twitter va deveni un mijloc important de reacție și feedback la știrile proaspete, precum și un ajutor în diseminarea materialelor de presă tip martor ocular, video sau fotografii. De pildă, primele imagini ale avionului care a aterizat pe râul Hudson cu succes au fost difuzate pe Twitter, după care au fost preluate de canalele de știri și ziarele din toată lumea.
3. Google
Google continuă să fie principalul motor de căutare și ajutor al internauților în a găsi informațiile dorite. Google News este de asemenea un produs de succes, cu audiențe considerabile, pe care compania îl va îmbunătăți cu siguranță în următorii ani, poate integrându-l poate în rețeaua de socializare Google +.
4. Facebook
Platf