In goana dupa cresterea audientei si a veniturilor din publicitate, din ce in ce mai multe institutii de presa, mai ales televiziuni, incep sa furnizeze continut si pe telefonul mobil. Predictiile arata ca in 2014, Internetul mobil il va depasi la trafic pe cel clasic.
Recent, divizia de Internet a Pro TV SA a lansat o aplicatie pentru detinatorii de iPhone, in timp ce TVR Info, post cu o audienta “deocamdata nemasurata” poate fi urmarit de cateva saptamani live, de pe telefonul mobil.
Despre fuga dupa cititori si exploatarea noului canal de comunicare, DailyBusiness.ro a stat de vorba cu mai multi actori, implicati atat in piata de advertising, cat si de televiziune.
Aurora Enghis, managerul diviziei mobile din cadrul agentiei ARBOinteractive Romania, a declarat ca din ce in ce mai multe companii isi cauta publicul tinta pe telefonul mobil. Si asta din mai multe motive, precum profilul utilizatorului, potentialului canalului de comunicare sau ratele de click foarte mari care se realizeaza de pe telefonul mobil.
Cine urmareste jurnalul de stiri pe mobil
In ceea ce priveste portretul utilizatorului care prefera sa se informeze cu ajutorul telefonului mobil, aceste este predominant al omului de business, deschis la schimbare, care adopta usor noile tendinte.
De asemenea, companiile isi cauta publicul tinta prin reclama pe telefonul mobil si pentru ca mediul de comunicare, respectiv telefonul mobil, ofera interactivitate, aplicatii si ceea ce publicitarii numesc mix player.
Cristi Corobana, consilierul presedintelui TVR pentru strategiile de dezvoltare a platformei web si multimedia, a spus ca aplicatia pentru mobil recent lansata pentru TVR Info se adreseaza unui public de varsta medie, intre 20-45 ani, "dornic sa fie in permanenta informat si conectat la problemele actuale, obisnuit sa calatoreas