Ridicarea maşinilor a devenit deja o practică la ordinea zilei în Bucureşti. Oriunde te uiţi vezi numai semne cu ''staţionarea interzisă''. În lipsa locurilor de parcare oamenii lasă maşinile pe unde apucă. Acest fapt reprezintă o adevărată mină de aur pentru cei care se ocupă cu ''sancţionarea'' pentru parcarea nepermisă.
Firmele de ridicări adună zilnic zeci de maşini în parcurile lor. Preţul pe care trebuie să îl plătească bucureştenii ca să îşi recupereze autoturismele diferă de la un sector la altul. Pentru 24 de ore trebuie să plătiţi în sectorul 1 suma de 833 de lei, în sectorul 2 şi 3 suma de 550 de lei, în sectorul 4 de 777 de lei , iar în sectorul 6- 640 de lei. Norocoşi sunt doar cei care parchează în sectorul 5, unde nu se ridică maşini.
Profitul anual aproximativ pe sector este de trei milioane de euro. Oamenii sunt revoltaţi. Ei spun că problema porneşte de fapt din altă parte şi că nu stă în puterea lor să o rezolve.
Fundaţia ''Din Suflet pentru Suflet'' condusă de Ştefan Florescu a amplasat 10 corturi în sectorul 6 al Capitalei, unde oamenii s-au înghesuit încă de la prima oră ca să semneze o petiţie împotriva ridicării de maşini.
Ca să intre in Parlament, acest proiect are nevoie de 100 de mii de semnături în 30 de zile.
Ridicarea maşinilor a devenit deja o practică la ordinea zilei în Bucureşti. Oriunde te uiţi vezi numai semne cu ''staţionarea interzisă''. În lipsa locurilor de parcare oamenii lasă maşinile pe unde apucă. Acest fapt reprezintă o adevărată mină de aur pentru cei care se ocupă cu ''sancţionarea'' pentru parcarea nepermisă.
Firmele de ridicări adună zilnic zeci de maşini în parcurile lor. Preţul pe care trebuie să îl plătească bucureştenii ca să îşi recupereze autoturismele diferă de la un sector la altul. Pentru 24 de ore trebuie să plătiţi în sectorul 1