Vânzările la chioşchiuri ale Time au crescut cu 16%, în timp ce Newsweek, care şi-a schimbat editorul, a avut o scădere de 5% Bloomberg Businessweek, care de asemenea şi-a schimbat recent proprietarul şi editorii, a avut un declin de peste o treime Şi vânzările revistelor pentru femei au fost în scădere Primele şase luni din acest an au adus o explozie de ştiri, care ar fi trebuit să ajute instituţiile de presă. Însă vânzările revistelor de ştiri parcă spun poveşti diferite. Time, cea mai bine vândută revistă de ştiri din Statele Unite, a anunţat venituri în creştere, în timp ce Newsweek, care şi-a schimbat în primul semestru din 2011 editorul, nu a avut rezultate chiar atât de bune, scrie New York Times. Pentru Time, vânzările la chioşchiurile de ziare au avansat cu 16%, în ianuarie-iunie, la o medie lunară de 83.796 exemplare. Această rată de creştere este destul de mare, comparativ cu alte categorii de reviste sau cu cotidianele. Tirajul total al revistei s-a majorat cu 2 puncte procentuale, la 3,4 milioane de exemplare. În cazul Newsweek, care în prima jumătate a anului a avut schimbări importante sub conducerea unui nou editor – Tina Brown, care a revitalizat Vanity Fair şi The New Yorker în 1990 – tirajul total a scăzut cu 5%, la 1,5 milioane exemplare. Vânzările la chioşchiurile de ziare au avut un avans de aproape 3%, la o medie de 46.561 exemplare. Persoanele din conducerea Newsweek au spus că managamentul anterior a decis, anul trecut, să reducă tirajul revistei şi au făcut o comparaţie între vânzările la chioşc din perioada de dinainte ca Tina Brown să preia conducerea şi perioada de după. Aceştia au arătat că după ce Tina Brown a venit la conducere vânzările la chioşc au avansat cu 30%, la o medie de 51.100 de exemplare per ediţie. Săptămâna trecută, reprezentanţi ai Newsweek au apărat strategia lor, spunând că este “în progres”. „Dacă analizezi cel p