Consilierii judeţeni vor analiza joi, 18 august, propunerea Direcţiei Economice a Consiliului Judeţean (CJ) Mureş prin care se solicită Guvernului României transmiterea dreptului de administrare asupra imobilului „Palatul Administrativ”, situat în municipiul Târgu-Mureş, strada Primăriei nr.2, judeţul Mureş, imobil aflat în domeniul public al statului, de la Instituţia Prefectului – judeţul Mureş, către Consiliul Judeţean Mureş. „În fapt, administrarea Palatului Administrativ se realizează de către Consiliul Judeţean Mureş care are sediul în acest imobil alături de Instituţia Prefectului. Autoritatea publică judeţeană administrează imobilul în cauză, încă din anul 1990, Palatul Administrativ fiind iniţial inventariat în domeniul public al judeţului şi în această calitate Consiliul Judeţean Mureş a încheiat toate contractele de furnizare utilităţi, energie electrică, gaz metan, apă, telefon, recuperând de la Instituţia Prefectului cota parte din cheltuieli, în funcţie de spaţiile ocupate”, a precizat Szabo Arpad, vicepreşedinte al CJ Mureş.
Consilierii judeţeni vor analiza joi, 18 august, propunerea Direcţiei Economice a Consiliului Judeţean (CJ) Mureş prin care se solicită Guvernului României transmiterea dreptului de administrare asupra imobilului „Palatul Administrativ”, situat în municipiul Târgu-Mureş, strada Primăriei nr.2, judeţul Mureş, imobil aflat în domeniul public al statului, de la Instituţia Prefectului – judeţul Mureş, către Consiliul Judeţean Mureş. „În fapt, administrarea Palatului Administrativ se realizează de către Consiliul Judeţean Mureş care are sediul în acest imobil alături de Instituţia Prefectului. Autoritatea publică judeţeană administrează imobilul în cauză, încă din anul 1990, Palatul Administrativ fiind iniţial inventariat în domeniul public al judeţului şi în această calitate Consiliul Judeţean Mureş a încheiat toate contracte