Direcţia Publică de Venituri din cadrul Primăriei Târgu-Jiu nu mai are bani pentru a trimite corespondenţă prin poştă. Instituţia nu îi poate pedepsi pe cei 38.590 de cetăţeni care nu au reuşit până la 15 iulie să îşi asigure locuinţele.
Numărul persoanelor care nu au încheiat poliţe este foarte mare, iar banii cheltuiţi pentru emiterea somaţiilor ar fi pe măsură, spune reprezentanţii instituţiei. Conform legii, data limită de asigurare a imobilelor a fost 15 iulie, iar începând cu 6 august angajaţii Direcţiei Publice de Venituri ar fi trebuit să trimită somaţii prin poştă tuturor proprietarilor de imobile care nu au încheiat poliţe de asigurare. Deşi procedura a fost respectată de majoritatea primăriilor din ţară, la Târgu-Jiu acest lucru nu va fi posibil, din lipsă de bani. Până în prezent, din cei 40.000 de contribuabili, doar 1.410 au încheiat poliţe de asigurare. Astfel, că pentru cele 38.590 de persoane care nu şi-au plătit asigurarea, instituţia ar fi trebuit să trimită somaţii.
DOAR 27.000 DE LEI PENTRU COMUNICARE
„La capitolul comunicare, anul acesta a fost prevăzută în buget suma de 27.000 de lei, care între timp s-a şi epuizat. Fiecare plic trimis prin poştă ne costă 5 lei. În total ar veni 200.000 de lei, bani de care nu dispunem în acest moment. Am consuma hârtie, tuş, riboane şi multe altele. Anunţurile la ziar ar fi şi ele prea scumpe. M-am gândit să iau legătura cu asociaţiile de proprietari sau să aducem la cunoştinţa opiniei publice necesitatea încheierii asigurării prin revista «Curierul Primăriei», însă legea spune clar că somaţiile trebuie trimise prin poştă. O să discut cu primarul şi vom găsi o soluţie“, a declarat Mariana Budulan, şefa Direcţiei de Venituri Publice Târgu-Jiu. Patronii firmelor de asigurări din Târgu-Jiu se uită lung după clienţi. „E foarte slab în această perioadă. Mai mult ca sigur motivul îl rep