Compania petroliera Royal Dutch Shell a anuntat ca s-a descoperit un al doilea punct de scurgere de petrol in conducta, 216 tone de titei revarsandu-se in Marea Nordului, pana in prezent.
Accidentul a avut loc la platforma petroliera Gannet Alpha, iar cauza accidentului pare sa fie o valva de evacuare, relateaza The Guardian.
Acesta este cel mai important accident petrolier din apele Marii Britanii din ultimii zece ani, insa oficialii Shell sustin ca scurgerile sunt tinute sub control, ajungand sa se piarda doar 5 barili de titei pe zi, fata de 1.300 de barili pe zi in prima zi.
Pe de alta parte, oficialii Shell nu au reusit sa explice de ce a avut loc accidentul si nu au precizat cand va fi oprita definitiv scurgerea.
Productia platformei petroliere Gannet a fost de 13.500 de barili pe zi, intre ianuarie si aprilie 2011.
Compania petroliera Royal Dutch Shell a anuntat ca s-a descoperit un al doilea punct de scurgere de petrol in conducta, 216 tone de titei revarsandu-se in Marea Nordului, pana in prezent.
Accidentul a avut loc la platforma petroliera Gannet Alpha, iar cauza accidentului pare sa fie o valva de evacuare, relateaza The Guardian.
Acesta este cel mai important accident petrolier din apele Marii Britanii din ultimii zece ani, insa oficialii Shell sustin ca scurgerile sunt tinute sub control, ajungand sa se piarda doar 5 barili de titei pe zi, fata de 1.300 de barili pe zi in prima zi.
Pe de alta parte, oficialii Shell nu au reusit sa explice de ce a avut loc accidentul si nu au precizat cand va fi oprita definitiv scurgerea.
Productia platformei petroliere Gannet a fost de 13.500 de barili pe zi, intre ianuarie si aprilie 2011.