Cel mai bine vândut produs românesc în afară, Dacia Duster, intră de anul viitor pe piaţa din Marea Britanie. Va fi a patra piaţă de desfacere pentru producătorul român.
Duster, prima maşinã de teren a mãrcii Dacia, prinde bine la strãini. În primul trimestru al anului, constructorul român a exportat cu 500% mai mult faţã de anul trecut. Din 2012, Dusterul atacã piaţa din Marea Britanie.
Constructorul român se bazeazã pe faptul că preţul (de la 10.500 de euro pentru versiunea de bază a Daciei Duster) va face furori în rândul clienţilor, la fel ca în Franţa, Italia şi Germania.
SUV-ul românesc va fi disponibil pe piaţa din Marea Britanie atât în versiune 4x2, cât şi 4x4 și va concura cu Skoda Yeti şi Hyundai Tucson, ambele modele fiind comercializate la preţuri de aproximativ 16 mii de euro.
Automobile Dacia intenţioneazã sã producã o versiune Duster destinatã exclusiv pieţelor externe. Maşina va fi echipată cu motor pe benzină de 2 litri, care dezvoltă 140 de cai putere.
Este pentru prima dată când constructorul echipează automobile cu un motor pe benzină mai mare de 1,6 litri şi 105 CP.
Dintr-un miliard de euro, cât au însemnat vânzãrile din primele trei luni ale anului, circa 600 de milioane s-au încasat doar pentru Duster.
Cel mai bine vândut produs românesc în afară, Dacia Duster, intră de anul viitor pe piaţa din Marea Britanie. Va fi a patra piaţă de desfacere pentru producătorul român.
Duster, prima maşinã de teren a mãrcii Dacia, prinde bine la strãini. În primul trimestru al anului, constructorul român a exportat cu 500% mai mult faţã de anul trecut. Din 2012, Dusterul atacã piaţa din Marea Britanie.
Constructorul român se bazeazã pe faptul că preţul (de la 10.500 de euro pentru versiunea de bază a Daciei Duster) va face furori în rândul clienţilor, la fel ca în Franţa, Italia şi Germania.
SUV