Italienii de la Alfa Romeo au reusit sa intareasca imaginea marcii cu noul model Giulietta, care prin designul sportiv si avangardist a devenit rapid cel mai vandut autoturism al brandului.
In Romania, Giulietta a fost disponibila pentru comenzi incepand din noiembrie 2010, iar anul acesta a atras 80 de clienti care au fost dispusi sa dea peste 18.000 de euro cu TVA.
Giulietta are un interior cu accente retro, predominant monocrom pentru toate versiunile de echipare si o consola inspirata de la supercarul Alfa 8C Competizione.
Alfa Romeo Giulietta inlocuieste modelul 147 si in acelasi timp este un tribut adus modelului Giulietta din anii '50-'60.
Partea frontala in forma de trifoi este reinterpretata prin prizele de aer, farurile cu LED si lumini de zi. Liniile caroseriei amintesc de cele ale unui coupe si fac trecerea spre o parte posterioara ce inspira stabilitate.
Giulietta vine cu trei propulsoarele pe benzina 1.4 T-Jet 120 CP, 1.4 MultiAir 170 CP, 1,8 T 235 CP si trei diesel Multijet de 1.6 105 CP, 2.0 140 CP si 2.0 170 CP.
Modelul de test a fost varful de gama cu motorul de 1,8 litri 235 CP Quadrifoglio Verde, o emblema in forma de trifoi cu patru foi purtata de toate modelele Alfa Romeo de competitie. Pretul acestuia este de 27.000 euro cu TVA, prin oferta promotionala a importatorului AutoItalia.
Cei 235 de Cai Putere reusesc sa duca masina de 1.400 kg de la 0 la 100 km/h in 6,8 secunde. Viteza maxima este de 242 km/h.
Avand in vedere ca s-a urmarit ca masina sa fie sportiva, Giulietta 235 CP are o suspensie rigida. Masina vine cu directie activa Dual Pinion, suspensii frontale Macpherson, suspensii spate Multilink si selectorul D.N.A (Dynamic. Normal. All Weather). DNA permite schimbarea stilului de condus, oferind trei stiluri, trei tipuri de comportament stradal, un raspuns diferit al motorului in functi