Prima generație Logan a fost un succes pentru grupul francez. Prin intermediul ei, brandul autohton Dacia a devenit cunoscut în Europa. Astăzi, Renault are în vedere în mod serios un înlocuitor. Acesta ar trebui să apară la sfârşitul anului 2012.
Cei din departamentul de cercetare ai Grupului Renault susțin că nu este ușoară înlocuirea Loganului. Renault avea nevoie de o mașină reproiectată, care să nu fie prea costisitoare. Pentru noua gamă, Renault insistă asupra faptului că preţul său de vânzare va menţinut.
Renault vrea să-şi reînnoiască sedanul Dacia, succesorul urmând să aibă un design mai plăcut, dar și mai multe variante de caroserie. Deja la sfârşitul anului 2008, la restilizare, compactele româneşti au fost modificate destul de consistent. Rezultatele a fost satisfăcătoare şi Loganurile au devenit mai atractive. Dar acum, Renault şi Dacia vor să meargă mult mai departe.
Două variante pentru noua berlină
În ciuda preţului său atractiv, Logan nu a fost întotdeauna un autoturism plăcut de toată lumea. Mai erau multe de îmbunătățit la design și caroserie. Mai mult, sunt percepții diferite în Europa: în timp ce sedanul compact este preferat în sud a continentului pentru că prezintă condiţii de siguranţă, în Occident, ar fi preferat hatchback mai degrabă decât o mașinp cu portbagaj. Prin urmare, brandul românesc este determinat să creeze două variante de caroserie: sedan, de trei volume şi hatchback, în două volume.
Pentru aceasta, platforma va fi modificată şi ar putea prelua elemente ale trenului de rulare de la Fluence. Dimensiunea, de asemenea, va crește pentru a ajunge la 4.40 m lungime (4,25 m în prezent). Deci, Logan va deveni și mai mare. Pentru motoare, se dorește un consum mai mic și emisii scăzute de CO2. Gama va cuprinde, motoare mai puternice: benzină şi diesel 105 CP 1.5 dCi 90 şi 110 CP.
Având în vedere îmbună