În plină criză, românii nu au ocolit restaurantele din Bucureşti, dar au înclinat către cele cu preţuri decente şi meniuri nu prea exotice, informează "ZF".
Astfel, numărul clienţilor lanţului de restaurante McDonald's a atins 140.000 pe zi, în contextul în care restaurantul de la Dristor are venituri anuale de 4-5 milioane de euro, iar performanţele celui de la Unirea nu sunt departe de aceste cifre.
Restaurantul Caru' cu Bere este plin în fiecare seară, în timp ce veniturile restaurantului Ikea au ajuns în anul fiscal 2010 la 3,9 milioane de euro, marcând, totuşi, o scădere de la 4,5 milioane de euro în perioada similară anterioară.
În plină criză, românii nu au ocolit restaurantele din Bucureşti, dar au înclinat către cele cu preţuri decente şi meniuri nu prea exotice, informează "ZF".
Astfel, numărul clienţilor lanţului de restaurante McDonald's a atins 140.000 pe zi, în contextul în care restaurantul de la Dristor are venituri anuale de 4-5 milioane de euro, iar performanţele celui de la Unirea nu sunt departe de aceste cifre.
Restaurantul Caru' cu Bere este plin în fiecare seară, în timp ce veniturile restaurantului Ikea au ajuns în anul fiscal 2010 la 3,9 milioane de euro, marcând, totuşi, o scădere de la 4,5 milioane de euro în perioada similară anterioară.