Rezultatele oferite de motoarele de căutare Bing şi Yahoo ar putea fi mai bune decât cele ale Google, potrivit unei analize realizate de compania Experian Hitwise care arată că peste 80% dintre căutările celor două motoare sunt "de succes", relatează The Christian Science Monitor.
Bing, motorul de căutare lansat de Microsoft în urmă cu trei ani, deţine puţin peste 14 procente din piaţa americană, în timp ce Google se bucură de o cotă de peste 65%, potrivit comScore, o companie de cercetare a marketingului pe internet. Cu toate acestea, cei de la Experian Hitwise susţin că utilizatorii Yahoo şi Bing sunt mai mulţumiţi de calitatea rezultatelor oferite de cele două motoare de căutare. În jur de 80% dintre cei care caută un termen pe Bing ajung să acceseze o pagină web în urma căutării. Procentul este de 81,36 în cazul Yahoo şi de doar 68% pentru Google. Prin urmare, calitatea căutărilor pe Bing şi pe Yahoo le întrec pe cele de la Google.
"Aceste informaţii i-ar putea ajuta pe cei de la Microsoft să-şi sporească veniturile din serviciile online deoarece le demonstrează oamenilor din marketing că prin cumpărarea cuvintelor cheie de pe paginile web Bing se vor bucura de mai multe click-uri din partea utilizatorilor", notează jurnalistul american Paul McDougall.
Chiar şi aşa, cei de la Microsoft vor mai avea de muncit pentru a-l întrece pe principalul competitor, scrie CS Monitor. "Este un joc pe termen lung, iar Bing va continua să se concentreze pe crearea unei experienţe bune pentru utilizatori, o execuţie solidă şi o creştere constantă a cotei de piaţă", a declarat Stefan Weitz, directorul Bing.
Rezultatele oferite de motoarele de căutare Bing şi Yahoo ar putea fi mai bune decât cele ale Google, potrivit unei analize realizate de compania Experian Hitwise care arată că peste 80% dintre căutările celor două motoare sunt "de succes", relatează Th