Acest lucru le va permite accesul atât la documentaţii, cât şi să facă plăţile on-line pentru diferite proceduri care ţin de Primărie
După primele două săptămâni de la intrarea în funcţiune a call-center-ului şi noului portal web Primăriei Braşov, 134 de braşoveni au solicitat deja obţinerea unuin cont de utilizator care să le faciliteze accesul atât la documentaţii, cât şi să facă plăţile on-line pentru diferite proceduri care ţin de Primărie. Acestora li se adaugă 13 persoane juridice. Aceşti noi utilizatori au completat on-line formularul de solicitare cont acces în portal şi au confirmat solicitarea prin e-mail. După cum ne-a declarat Gabriela Vlad, şefa Serviciului Informatic din cadrul Primăriei Braşov, 65 de braşoveni au deja contul de acces, la fel şi trei persoane juridice. Restul sunt în procedura de verificare a informaţiilor furnizate.
Tot în aceste prime două săptămâni au fost depuse on-line 22 de petiţii, fără autentificare, din care şase au fost deja rezolvate, iar 18 se află în curs de rezolvare. Acestora li se adaugă patru petiţii depuse prin autentificare, două fiind deja rezolvate. Mai mult, a fost deja utilizată metoda de plată on-line a unor diferite documentaţii. Cinci astfel de plăţi au fost făcute, din care una chiar în a doua zi de funcţionare a noului sistem. Valoarea plăţilor efectuate în acest mod până acum este de 737,1 lei. La capitolul accesări ale portalului Primăriei, secţiunea Servicii pentru cetăţeni a avut 2.036 de vizitatori unici. Acest lucru le va permite accesul atât la documentaţii, cât şi să facă plăţile on-line pentru diferite proceduri care ţin de Primărie
După primele două săptămâni de la intrarea în funcţiune a call-center-ului şi noului portal web Primăriei Braşov, 134 de braşoveni au solicitat deja obţinerea unuin cont de utilizator care să le faciliteze accesul atât la documentaţii, cât