Consilierii judeţeni au aprobat în şedinţa de ieri transmiterea dreptului de administrare asupra imobilului „Palatul Administrativ”, situat în municipiul Târgu Mureş, str. Primăriei, nr.2, judeţul Mureş, imobil aflat în domeniul public al statului, de la Instituţia Prefectului – judeţul Mureş, către Consiliul Judeţean Mureş. „În fapt, administrarea “Palatului Administrativ” se realizează de către Consiliul Judeţean Mureş care are sediul în acest imobil alături de Instituţia Prefectului. Autoritatea publică judeţeană administrează imobilul în cauză, încă din anul 1990, Palatul Administrativ fiind iniţial inventariat în domeniul public al judeţului şi în această calitate Consiliul Judeţean Mureş a încheiat toate contractele de furnizare utilităţi (energie electrică, gaz metan, apă, telefon), recuperând de la Instituţia Prefectului cota parte din cheltuieli, în funcţie de spaţiile ocupate”, a precizat Lokodi Edita Emoke, preşedintele Consiliului Judeţean Mureş. Majoritatea spaţiilor sunt ocupate de Consiliul Judeţean (circa 70%), iar Instituţia Prefectului nefiind ordonator principal de credite, nu decide asupra bugetului, întâmpinând dificultăţi în alocarea sumelor necesare reparaţiilor şi investiţiilor, motiv pentru care, imobilul ce are statut de monument istoric este supus degradării, afectând funcţionarea în condiţii optime a instituţiilor locatare precum şi imaginea acestora. Valoarea de inventar a imobilului este de 43.905.083 lei.
Consilierii judeţeni au aprobat în şedinţa de ieri transmiterea dreptului de administrare asupra imobilului „Palatul Administrativ”, situat în municipiul Târgu Mureş, str. Primăriei, nr.2, judeţul Mureş, imobil aflat în domeniul public al statului, de la Instituţia Prefectului – judeţul Mureş, către Consiliul Judeţean Mureş. „În fapt, administrarea “Palatului Administrativ” se realizează de către Consiliul Judeţean Mureş care