SPA-urile şi parcurile de distracţie acvatice maghiare continuă să facă furori printre bănăţeni. Reducerile de preţ, gratuităţile şi ofertele speciale i-au convins pe timişoreni să îşi petreacă tot mai multe weekenduri peste graniţă.
Vecinii maghiari continuă să dea clasă turismului autohton. Fără să reinveteze vreun concept sau să revoluţioneze strategiile de marketing, principalii jucători de pe piaţa spa-urilor şi ale parcurilor de distracţie acvatice din Ungaria continuă să îi atragă pe bănăţeni. Chiar dacă şi ţara vecină este lovită de recesiune, hotelierii şi patronii de ştranduri au preferat să nu scumpească serviciile oferite, ci să meargă în continuare pe preţurile din 2010, chiar dacă acest lucru nu duce la creşterea veniturilor sau profitului.
„Asemeni altor jucători, pentru 2011 şi 2012 ne-am propus să ne întărim imaginea peste graniţe. România reprezintă o piaţă foarte importantă pentru noi, mai ales cetăţenii din oraşe precum Timişoara, Arad şi Oradea. Se poate spune că practicăm preţuri de dumping. Noi mizăm mai mult pe faptul că orice client fericit se va întoarce şi ne va alege tot pe noi”, a spus Andrada Mockicsm, director de marketing al unui complex de „aqua wellness“ deschis în urmă cu doi ani lângă Budapesta.
Citeşte mai multe despre turismul din Ungaria, dar şi despre "ofensiva" sârbilor în acest domeniu, în săptămânalul AdS Timişoara!
Citeşte alte opinii ale jurnalistului Gerhald Ernst : REAL STORY În România se moare şi din cauza ciclului menstrual