Vânzările Skoda au crescut cu 20,1 la sută în perioada ianuarie - iunie a acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania livrând 454.698 de autovehicule.
Potrivit unui comunicat de presă, în primele şase luni ale anului, veniturile din vânzări au crescut cu 25,7 la sută, ajungând la 5,4 miliarde de euro, iar profitul operaţional a sporit cu 81,5 la sută, până la 412 milioane euro.
"În prima jumătate a anului, Skoda a înregistrat creşteri susţinute în toate domeniile. Vom continua să urmăm consecvent strategia de creştere lansată anul trecut, atât pe parcursul celei de-a doua jumătăţi a acestui an, cât şi în anii ce vor urma, cu scopul clar de a spori vânzările la nivel mondial până la cel puţin 1,5 milioane unităţi anual în 2018', a declarat Winfried Vahland, preşedintele Consiliului de administraţie Skoda. 'Pentru a putea atinge acest obiectiv, compania doreşte să-şi extindă într-un ritm alert poziţia şi gama de modele pe pieţele internaţionale", a precizat Vahland.
Totodată, Skoda a reuşit să depăşească 500.000 de unităţi vândute în primele şapte luni ale anului (ianuarie-iulie 2011), numărul exact fiind de 523.200 de autovehicule, cu 68.500 de maşini livrate numai în luna iulie.
Pe categorii de modele, Octavia a consemnat vânzări de 29.400 unităţi (cu 22,7 la sută mai mult ca anul trecut), Fabia - 21.000 autovehicule (cu 18,8 la sută mai mult), Superb - 8.800 autovehicule (cu 15,1 la sută mai mult), Yeti - 5.300 autovehicule (cu 32,5 la sută mai mult), Roomster - 2.900 autovehicule (cu 19,2 la sută mai mult).
SURSA: Agerpres