Sucevenii s-au plâns la OPC că rămân des fără semnal, deşi sunt cu plata abonamentului la zi. Reprezentanţii firmelor de cablu îşi ţin clienţii cu forţa chiar dacă aceştia vor să rezilieze contractul. La OPC s-au adunat zeci de sesizări.
Abonaţii RDS, ClickNet sau UPC se plâng că internetul le pică des şi pentru intervale de timp îndelungate. La sesizările lor primesc explicaţii de ordin tehnic. Ba că sunt fire furate ori rupte de vânt, ba că sunt lucrări de modernizare sau că se schimbă viteza de transmisie.
„Plătim degeaba internetul. La interval de câteva zile nu mai funcţionează. Durează o jumătate de oră să găsim un operator care să preia sesizarea noastră telefonică, iar după ce facem reclamaţia aşteptăm câteva zile să vină cineva să remedieze problema“, a relatat suceveanul Marius Moroşan, client ClickNet.
„Echipa de intervenţii a venit după trei zile“
Probleme sunt şi în oraşul Câmpulung Moldovenesc. „Am făcut sesizarea sâmbătă şi o echipă a fost trimisă la noi acasă abia marţi, după trei zile“, a spus Elena Hutopilă, clientă ClickNet.
Femeia spune că i-a dispărut semnalul după ce a fost informată că va beneficia de o creştere a vitezei la net. Astfel, ea a vrut să rezilieze contractul.
„Le-am cerut să-mi taie internetul cu totul, că numai probleme mi-au făcut. Dar m-au obligat să plătesc taxă de reziliere, deşi ei sunt cei care nu-şi respectă angajamentele şi deşi trecuse perioada minimă contractuală de doi ani“, a adăugat Elena Hutopilă.
În primele luni ale acestui an, 25 de persoane s-au adresat la Oficiul Judeţean de Protecţia Consumatorului (OJPC) şi au reclamat companiile RDS şi Romtelecom. Cele mai multe, 20, vizau întreruperile nejustificate ale serviciului de internet. Alte persoane au semnalat refuzul de reziliere a contractelor de către respectivele companii şi nerespectarea clauzelor contractuale.
Tot