Fiind cu mult în urma rivalului său, KFC, McDonald’s îşi propune să deschidă câte un restautant pe zi în China.
Restaurantele McDonald’s sunt mai mereu pline, indicând apetitul crescut pentru fast-food iar McDonald’s are doar 1.300 de restaurante în China, în timp ce KFC a ajuns deja la 3.200.
Ţinând cont de acestea, McDonald’s, care este prezent pe piaţa chineză încă din 1992, îşi propune să recupereze terenul pe care l-a pierdut în faţa rivalului său.
“Trebuie să deschidem un restaurant pe zi în următorii trei-patru ani” a spus, luna trecută, Peter Rodwell, director pentru Asia al McDonald’s, potrivit Le Figaro.
În anii ’90, multinaţionalele din industria fast-food i-au sedus pe chinezi iar acum lanţurile occidentale profită de pe urma uriaşelor scandaluri legate de siguranţa alimentară din China. “Consumatorii au mai degrabă încredere în KFC sau McDonald’s. Ştiu că mâncarea nu e cea mai bună pentru sănătate, dar este cea mai sigură” spune Shaun Rein, director la China Market Research Group.