RESTRICŢII „Adevărul“ vă prezintă harta străzilor pe care se lucrează şi pe care nu se circulă şi vă oferă variantele ocolitoare pe care le aveţi la dispoziţie pentru arterele închise. Patru mari şantiere le pun la încercare nervii şoferilor în fiecare zi, iar calvarul va lua sfârşit abia la anul. Concediile n-au reuşit să reducă traficul îngreunat de lucrările care au loc la pasaje, canalizare sau tramvaie.
Ambiţia primarului general al Capitalei Sorin Oprescu de a cheltui aproape jumătate din bugetul municipalităţii pe lucrări de infrastructură a transformat oraşul într-un şantier nesfârşit. După ce a fost, în sfârşit, inaugurat Pasajul Basarab, punctele nevralgice ale traficului bucureştean s-au mutat în alte zone unde, pe acelaşi model, se construiesc pasaje supraterane. Astfel, Pasajul Mihai Bravu le „fură“ şoferilor patru benzi de circulaţie şi măreşte timpul de aşteptare la semafor la câte 20 de minute. „În această zonă nu era nevoie de un astfel de pasaj pentru că se circula foarte bine, erau câte trei benzi pe fiecare sens şi niciodată nu se aglomera. Acum, prinzi şi câte cinci semafoare la orele de vârf“, a spus, ieri, Mihai Focşa, şofer RATB care are curse în zonă.
Chinul ar trebui să se fârşească, potrivit autorităţilor, anul viitor, în aprilie. Pasajul va face legătura între Calea Văcăreşti şi Şoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii. Lucrarea va consta, de fapt, în două pasaje paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie.
Pipera, gata anul acesta
Un alt pasaj care ar trebui să fie gata anul acesta este cel din Pipera peste Barbu Văcărescu. Construcţia va începe în dreptul Cimitirului Eroilor Sovietici şi va coborî lângă sediul Direcţiei de Înmatriculări Auto. Până la inaugurare, Şoseaua Floreasca rămâne închisă şi s-a transformat într-o imensă parcare pentru cei care lucrează în zonă. Pietonii traversează Şoseaua P