Sunt cuvinte pe care toată lumea le cunoaște și le asociază cu un brand sau altul. Puțini știu însă că cele mai multe branduri celebre au fost denumite în urma unor întâmplări banale sau a unei inspiratii de moment, scrie \"Business Insider\".
Fondatorii companiei HP, Bill Hewlett și Dave Packard au dat cu banul pentru a decide dacă denumesc sau nu compania Hewlett-Packard sau Packard-Hewlett.
Numele SUN Microsystems este de fapt un acronim pentru „Stanford University Network”, pentru că fondatorii companiei, Andy Bechtolsheim, Vinod Khosla și Scott McNealy s-au cunoscut la Stanford. De asemenea, prima stație de lucru a SUN s-a numit „Stanford University Network”.
Numele companiei Cisco nu provine de la un acronim, după cum s-ar crede, ci de la numele orașului San Francisco.
Pentru că nu reușea de trei luni să găsească un nume pentru companie, Steve Jobs s-a gândit ca firma să poarte numele fructelor sale preferate. Totuși, le-a dat colegilor săi trei zile la dispoziție pentru a găsi un nume mai bun decât Apple. Cum nimeni nu a găsit un nume mai bun, compania se numește și astăzi „Apple”.
Intel trebuia să se numească inițial „Moore Noyce:, însă numele acesta era deja folosit de un lanț de hoteluri. Au găsit curând numele de Intel, care vine de la „INTerated Electronics”.
Numele de Microsoft vine de la MICROcomputer SOFTware. Numele a adus însă pierderi de imagine companiei la început, pentru că nimeni nu credea pe atunci că un producător de software ar putea avea succes.
Lotus a dominat in trecut piața de software pentru PC până să fie învinsă de Microsoft Office și cumpărată ulterior de IBM. Fondatorul Mitch Kapor a fost instructor de Yoga și a numit compania după poziția „Lotus”.
Potrivit Wikipedia, „adobe” înseamnă un material de construcții alcătuit din nisip, clei,