În nici un caz Vama Veche. Acolo ar trebui salvaţi cel mult oamenii care cred că aşa arată un loc frumos şi boem, săracii, şi trimişi la cercetări în laboratoare.
Nu ca să le facă injecţii cu bun simţ sau bun gust, că e prea târziu, ci pentru a ajuta generaţiile viitoare de mistreţi, să ştie cum ajunge un om aparent normal să gândească aproximativ ca o sticlă de Frutti Fresh la doi litri. La sfârşit, ar trebui ridicat pe malul mării monumentul Hamsiei Prăjite în Uleiul de Motor de Anul Trecut şi, dacă mai sunt fonduri europene, cel al Marelui Şlap Alb, simbolul purităţii naţionale. Poate nu ar fi rău nici un mic muzeu al figurilor de ceară, dedicat chelnerilor din salba de staţiuni de pe litoralul românesc. Delta nu mai e cazul să o salvăm, se ocupă bloggerii de ea, deocamdată. În plus, o eventuală catastrofă ecologică la probabilul proiect Roşia Montană o face deja irelevantă, la fel ca pe o mare parte a bazinului hidrografic al ţării.
Dar, iată o oportunitate unică de a intra cu fruntea sus pe poarta turismului cataclismic mondial şi de a deschide primul canal navigabil între Lacul de Cianură şi Lacul Razelm! Zicem Doamne fereşte! şi trecem la munţii noştri, care trebuie bine asfaltaţi, ca să nu se mai rătăcească urşii de vânători, mitocanii de jeepuri şi ecologiştii de munţii de gunoaie. După ce se amenajează parcări la Omu şi Moldoveanu, chiar că am scăpat de grija lor. Marile corporaţii responsabile social vor replanta păşunile alpine, vor începe împăduririle abuzive şi vor amenaja piste de biciclişti. E doar o chestiune de timp până când bicicliştii şi skaterii vor da primul preşedinte cu pantalonii cu turul jos şi manşetele prinse cu cleme, să nu se agaţe în lanţ. Se va construi şi prima pistă suspendată pentru biciclişti, trotinetişti şi skateboarderi, care va face legătura cu telegondola din Mamaia şi Transfăgărăşanul. România se va