Toamna se numără brandurile internaţionale în Piteşti. Se vor ciocni cupe de şampanie şi se vor tăia panglici atât la hotelul Ramada Piteşti, care face parte din lanţul internaţional de lux cu acest nume, dar şi la magazinele Decathlon, New Yorker sau C&A, găzduite în marile centre comerciale din oraş.
Reprezentanţii C&A îşi pregătesc de zor spaţiul de 1200 de metri pătraţi de la parterul Euromall Piteşti, magazinul devenind astfel cel mai mare din incinta acestui complex comercial. Sub cupola retailerului german C&A sunt reunite 11 subbranduri, care acoperă cerinţele fiecărei vârste, de la bărbaţi şi femei, la bebeluşi şi adolescenţi, de la mărimea S la XL şi gravide.
12.000 de candidaţi s-au bătut pe cele 135 de posturi de la Ramada Piteşti
“C&A este popular prin faptul că oferă clienţilor produse de calitate la preţuri convenabile, şi oricine le trece pragul găseşte ceea ce îşi doreşte”, spune Camelia Stănescu, PR Euromall Piteşti.
New Yorker se deschide la 6 octombrie
În exteriorul complexului comercial “Jupiter City” a fost deja postat un anunţ cum că vor fi deschise aici magazinele "New Yorker" şi “Decathlon".
Cel care va sparge gheaţa va fi brandul de fashion pentru tineri, care-şi va deschide porţile la 6 octombrie, în timp ce "Decathlon", îşi va primi clienţii la sfârşitul lunii noiembrie.
Mihaela Rădulescu vine la deschiderea Ramada Piteşti
Portret de angajat la hotel internaţional de patru stele
Pe lângă magazine de renume, şi singurul hotel de patru stele superior din Piteşti îşi va deschide porţile, oficial, vineri, 23 septembrie. Ramada Piteşti are o suprafaţă de 19 000 de metri pătraţi, 136 de camere şi apartamente de diferite tipuri, trei restaurante, o sală de fitness, una de SPA, o parcare şi, în plus, un corp alăturat în care va funcţiona un centru de conferinţe cu nouă săli