Strauss Romania a investit peste 10.000 de lei in campania-concurs "Arta in cafea la tine acasa", desfasurata pe Facebook, iar premiile constau intr-o serie de tablouri, din colectia "Coffeentasy".
Printre artistii care semneaza tablourile puse la bataie ca premii se numara si Andrei Puican, care a creat o intreaga colectie de lucrari pornind de la petele de cafea.
Campania promotionala, desfasurata in perioada 19 august-18 septembrie, se deruleaza prin intermediul companiei Geek Interactiv, imputernicita de reprezentantii Strauss Romania.
Astfel, in perioada campaniei, pe pagina de Facebook a marcii Doncafe va functiona o aplicatie care va afisa cele 10 tablouri, respectiv desene in cafea, semnate de artistul Ion Andrei, fiecare tablou avand o poveste.
"La fiecare 2 zile, va fi postata o poveste care apartine unuia dintre tablouri", potrivit reprezentantilor companiei.
Pentru a participa la concurs, utilizatorii Facebook trebuie sa opteze pentru unul dintre cele 10 tablori afisate, a carui poveste considera ca este afisata in momentul participarii.
"Un participant poate intra in tragerea la sorti cu urmatoarele sanse: minim una, maximum 20", potrivit regulamentului campaniei, in care se mai arata ca valoarea premiului este mai mare de 600 lei.
Galerie Foto
Strauss Romania a investit peste 10.000 de lei in campania-concurs "Arta in cafea la tine acasa", desfasurata pe Facebook, iar premiile constau intr-o serie de tablouri, din colectia "Coffeentasy".
Printre artistii care semneaza tablourile puse la bataie ca premii se numara si Andrei Puican, care a creat o intreaga colectie de lucrari pornind de la petele de cafea.
Campania promotionala, desfasurata in perioada 19 august-18 septembrie, se deruleaza prin intermediul companiei Geek Interactiv, imputern