Fanfara Ciocârlia semnează coloana sonoră a celui mai recent spot publicitar Ikea, lansat de curând în Marea Britanie. Muzica veselă a Fanfarei Ciocârlia a fost folosită într-o reclamă menită să promoveze dormitorul, „cea mai neglijată“ încăpere din locuinţă.
Fanfara Ciocârlia semnează muzica din spotul TV al celei mai noi campanii Ikea, „Happy to Bed", care a fost lansată în Marea Britanie, conform site-ului specializat în publicitate, brandrepublic.com. Producătorul de mobilă a lansat noul spot chiar în timpul concursului „X-Factor", o emisiune de mare audienţă în Marea Britanie.
Reprezentanţii companiei au constatat, în urma cercetărilor, că dormitorul este una dintre cele mai neglijate încăperi din casă. Scopul campaniei este acela de a prezenta dormitorul ca fiind mai mult decât un loc pentru somn. În consecinţă, clipul publicitar prezintă un soţ şi o soţie, care se bat cu pernele. Pe fundal, sună melodia veselă a Fanfarei Ciocârlia, „Asfalt Tango". Conform sursei amintite, campania va avea şi o componentă pentru telefoanele mobile, cu o aplicaţie gratuită şi va continua cu un blog dedicat „celei mai neglijate" încăperi din locuinţă.
Fanfara Ciocârlia a devenit un fenoment mondial pe scena de world music încă din anul 1996. Sunetul unic, misterios, precum şi abilităţile tehnice ale interpreţilor i-au făcut faimoşi pe cei din Fanfara Ciocârlia. În 2006, ei au câştigat premiul BBC Radio 3 Planet Award pentru artişti europeni.
Fanfara a cucerit lumea prin muzica explozivă inspirată din ritmurile fanfarelor militare turceşti, combinând cântece şi dansuri tradiţionale româneşti, ţigăneşti, bulgăreşti şi macedonene. Melodiile fanfarei pot fi auzite şi pe coloana sonoră a filmelor. „Asfalt Tango" este pe coloana sonoră a scurtmetrajului „Fallen Art". Melodia „Born To Be Wild" a putut fi auzită în filmul Borat.