Celebra fanfară Ciocârlia, alcătuită din 12 rromi ieşeni, semnează muzica din spotul TV al unei noi campanii Ikea, "Happy to Bed", care a fost lansată sâmbătă în Marea Britanie.
În timpul emisiunii "The X Factor", Ikea a lansat un spot tv de 60 de secunde, intitulat, "Playfight", care are în centru un cuplu, soţ şi soţie, care se bat cu pernele şi alte obiecte din casă.
Campania doreşte să prezinte dormitorul ca fiind mai mult decât un loc pentru somn.
Coloana sonoră a spotului o constituie melodia "Asfalt Tango" a trupei Fanfara Ciocârlia. Campania va avea o componentă pentru telefoanele mobile, cu o aplicaţie gratuită şi va continua cu un blog dedicat camerei "celei mai neglijate" din casă.
Fanfara Ciocârlia concertează din 1996 pe toate marile scene ale lumii, iar în 2006 membrii săi au câştigat premiul BBC Radio 3 Planet Award pentru artişti europeni. Muzica lor explozivă combină cântece şi dansuri tradiţionale româneşti, ţigăneşti, bulgăreşti şi macedonene.
Ikea, o companie de retail mobilier şi decoraţiuni, de origine suedeză, are reprezentanţă şi în România.