Mike Villiers Stuart a facut marketing pentru Antene timp de un an de zile, venind cu experienta britanica, dupa ce ani intregi a lucrat la rebrandingul si productia de promo a BBC si Carlton Television.
In 2004, a fondat compania Message Multimedia LTD, care se ocupa de crearea de programe si de on-air marketing pentru companii cum ar fi Discovery TV in Marea Britanie, Al Jazeera English pe intregul Glob, sau diverse organizatii neguvernamentale, ca Thomson si Internews, din Sudan, pana in Siberia. Cel mai recent contract al sau, incheiat cu Intact Media Group, Romania s-a terminat in aceasta vara. Inainte de a parasi compania, Mike Villiers Stuart a stat de vorba cu DailyBusiness.ro.
DailyBusiness.ro: Cum ai ajuns sa faci marketing pentru Antene si care au fost motivele pentru care te-ai alaturat echipei Intact Media Group?
Mike Stuart : Mi-a fost foarte clar, inca de la prima privire asupra profilului Antenelor, ce era de facut. Paseam pe un teren sigur din punct de vedere profesional, pentru ca trecusem prin asta si in 1990, la BBC, dar si in 2000, cu ITV, in Marea Britanie, posturi care au trecut prin procese de transformare similare, de la televiziune traditionala, la era digitala. Apoi, dupa ce a avut loc si o intalnire cu doamna Camelia Voiculescu, mi-am dat seama ca intuisem corect, se dorea o strategie de comasare si consolidare a resurselor creative si operationale a televiziunilor din Grup, iar Intact sa fie conectat la tot ce inseamna "nou" din punct de vedere digital. Contractul pe care l-am incheiat a fost pentru un an de zile, iar asta se intampla in 2010.
DB: Ce proiecte urmeaza? Ai mai lucra pentru Intact?
MS: Detin propria companie si merg oriunde in lume, in functie de contractele pe care le am. Urmeaza doua proiecte de consultant si doua cursuri de sustinut la universitati londoneze. Indiferent cat de o