Personal, am reuşit într-un timp foarte scurt să trec de la poziţia de simplu angajat la cea de propriul meu şef. După ce am absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universităţii Nicolae Titulescu în 1997 şi am intrat în Baroul Bucureşti în anul 1998, am început să activez în domeniul care m-a fascinat dintotdeauna, respectiv consultanţa juridică.
Primul meu job a fost cel de consultant juridic pentru două societăţi comerciale, una din sfera asigurărilor şi o alta care deţinea un lanţ de magazine de comerţ cu amănuntul. După această experienţă, am intrat într-o societate de avocatură, unde am trecut de la entry level la nivelul de partener într-un timp-record - doi ani.
Totuşi, poziţia de partener nu mi-a adus implicarea pe care mi-o doream în managementul companiei, aşa că am decis că era timpul să îmi înfiinţez propria organizaţie. Zis şi făcut: „Benclinov&Asociaţii" este proiectul personal.
Intuiţie şi abilităţi de comunicare
Eu consider că un manager autentic este înzestrat cu viziune strategică, intuiţie şi reale abilităţi de comunicare, atât cu echipa sa, cât şi cu partenerii şi cu proprii clienţi. Mai mult, fără viziune, nu poţi fi un manager bun, pentru că, atunci când ocupi o asemenea funcţie importantă „trebuie să simţi lucrurile". În afaceri, esenţial este să anticipezi totul şi să nu laşi nimic să te ia prin surprindere.
Pe de altă parte, este extrem de important ca partenerii de business să aibă acelaşi obiectiv şi aceeaşi viziune profesională. În momentul în care decizi să construieşti o afacere, trebuie să fii sigur că partenerii tăi au cel puţin aceleaşi principii ca şi tine. Succesul va apărea, mai devreme sau mai târziu, atunci când reuşeşti să canalizezi toate energiile unei echipe către un obiectiv comun.
Nu în ultimul rând, să fii profesionist înseamnă şi să ai mentori dedicaţi muncii lor, care să te inspire şi