Mercedes a reproiectat cea de-a treia generatie a modelului Clasa C lansat in 2007, reusind sa ii aduca facelift-ului un design dinamic si sportiv, prin partea frontala ce imprumuta elemente de la coupe-ul SL.
Modelul facelift a primit lampi spate cu LED-uri in dotarea standard si patru culori noi pentru caroserie. Tabloul de bord al modelului restilizat are functiile vizuale similare cu modelele S si CL, un panou de instrumente cu design nou, un ecran color TFT integrat, pentru echiparile Elegance si Avantgarde, precum si lumini pentru manerele interioare si exterioare ale portierelor. Modelele cu bi-xenon au blocuri optice cu o banda de LED-uri care ia forma unui C.
Pentru ca germanii au dorit sa imbine confortul cu sportivitatea au inclus in dotarea standard suspensia Agility Control, cu sistem de amortizare selectiva, care adopta automat o setare mai rigida sau mai confortabila pentru fiecare roata, in functie de situatie.
Pentru pachetul AMG avem suspensia sport Agility Control, care are o setare mai rigida si un sasiu coborat cu 15 mm. Spre deosebire de suspensia standard Agility Control, setarile arcurilor si amortizoarelor sunt mai rigide, pentru reducerea ruliului si o mai mare stabilitate la conducere. Servodirectia sport reglabila in functie de viteza cu un raport mai direct completeaza suspensia, efectuand virari mai dinamice.
Pachetul sport AMG include si scaune cu contururi mai pronuntate, pentru o sustinere mai buna.
Modelul de test Mercedes-Benz C 250 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic facelift a avut un motor de 2,2 litri diesel 204 CP si transmisie automata 7G-Tronic Plus. In standard, modelul costa 45.700 euro cu TVA, insa cel de test cu pachet sport AMG (3.600 euro cu TVA), tapiterie din piele si numeroase sisteme depaseste 62.000 euro cu TVA.
C 250 CDI 4Matic accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,1 secunde s