O coloană “a prieteniei” se formează zilnic, în ultima perioadă, pe podul omonim dintre Giurgiu şi Ruse.
Iar, la cum se mişcă lucrurile, situaţia ar putea persista mai mult decât se anticipase.
Circulaţia se desfăşoară alternativ, pe o singură bandă, din cauza lucrărilor de reabilitare executate de partea bulgară.
Deşi termenul de finalizare al lucrărilor ar trebui să fie 28 august, nu sunt excluse întârzieri.
Potrivit RRA, cele mai mari probleme se înregistrează pe sensul de ieşire din România. Acolo, traficul internaţional de marfă este mult mai intens.
La ambele capete ale podului, constructorul dirijează traficul la paletă.
Dar desincronizarea dintre constructori şi lucrătorii punctului de frontieră duce la oprirea maşinilor la jumătatea pasajului.
La toate acestea se mai adaugă şi faptul că, pe partea română, carosabilul este deteriorat, în special la rosturile de dilataţie, unde s-a măcinat asfaltul.
O coloană “a prieteniei” se formează zilnic, în ultima perioadă, pe podul omonim dintre Giurgiu şi Ruse.
Iar, la cum se mişcă lucrurile, situaţia ar putea persista mai mult decât se anticipase.
Circulaţia se desfăşoară alternativ, pe o singură bandă, din cauza lucrărilor de reabilitare executate de partea bulgară.
Deşi termenul de finalizare al lucrărilor ar trebui să fie 28 august, nu sunt excluse întârzieri.
Potrivit RRA, cele mai mari probleme se înregistrează pe sensul de ieşire din România. Acolo, traficul internaţional de marfă este mult mai intens.
La ambele capete ale podului, constructorul dirijează traficul la paletă.
Dar desincronizarea dintre constructori şi lucrătorii punctului de frontieră duce la oprirea maşinilor la jumătatea pasajului.
La toate acestea se mai adaugă şi faptul că, pe partea română, carosabilul este de