Ideea lansarii FlairBuilder i-a venit lui Cristian Pascu prin 2008. “Ideea initiala a fost sa creez un sistem de dezvoltare de aplicatii in intregime vizual, fara a necesita niciun fel de cunostinte de programare. Nu sunt primul care a avut ideea aceasta, dar ea a venit dintr-o nevoie reala, un lucru estential pentru un proiect de succes”, sustine el.
Cristian Pascu, Bucuresti, are 30 de ani si este absolvent al Facultatii de Fizica. Este pasionat de programare, chitara si pian sau fizica particulelor elementare.
Tanarul antreprenor a lucrat pe baza ideii FlairBuilder.com vreun an de zile – initial ca proiect opensource, “vazand ca exista persoane care comercializeaza propriul produs software, mi-am zis ca pot face si eu acelasi lucru”, spune el, pentru Wall-Street.ro.
Trecerea de la un proiect comercial de la ce avea el la momentul respectiv, prin toamna lui 2008, nu a fost imediata. “Am cautat si am primit pareri de la potentiali utilizatori si mi-am dat seama ca produsul era departe de ceva utilizabil si comercializabil. Asa ca in decembrie 2008 am inceput rescrierea completa, ca sa lansez oficial prima versiune public in mai 2009”, povesteste el.
Pe vremea aceea, tanarul avea un job full-time si la proiect lucra seara si in weekend-uri. “Dar cat de repede am putut am acostat potentiali clienti pe Twitter, si le-am oferit gratuit acces la o versiune beta pentru pareri si impresii. Si am primit astfel multe informatii utile care, printre altele, mi-au confirmat ca produsul si ideea sunt viabile”, spune el.
In mai 2009, Pascu a lansat produsul si “nu a fost neaparat usor”. El a contactat din timp cativa oameni din domeniu care au anuntat pe blogurile lor lansarea produsului meu. “Acest lucru mi-a adus un trafic initial si primele vanzari”, spune el.
Ce probleme estentiale incearca sa rezolve FlairBuilder
FlairBuil