Retailul electro-IT românesc ar putea atinge anul acesta pragul de 1,1 miliarde de euro, respectiv cu 5% mai mult decât nivelul înregistrat anul trecut, estimează retailerul de profil Flanco. "Pentru 2011 Flanco estimează că piaţa de retail de electronice, electrocasnice şi IT va atinge valoarea de aproximativ 1,1 miliard euro, cu o estimare de creştere de aproximativ 5% faţă de nivelul de aproximativ 1 miliard euro înregistrat în 2010, în condiţiile unor vânzări mai bune în trimestrul patru 2011", se arată într-un comunicat remis ieri redacţiei.
Flanco a mai anunţat că, în primele 4 zile de la deschidere, noul magazin din Galeria Carrefour Orhideea a înregistrat vânzări de 1,3 milioane lei, peste aşteptările retailerului. Cei peste 1.600 de clienţi au preferat produsele IT şi electronice, acestea reprezentând 60% din totalul vânzărilor. "Valoarea medie a achiziţiei s-a ridicat la 800 ron, produsele preferate fiind IT şi electronice, electrocasnicele reprezentând 40% din valoarea totală a achiziţiilor. Clienţii au fost atraşi de promoţia de 30% reducere la orice produs, stocul fiind nelimitat", a declarat, în comunicat, Gabriel Pereş, sales manager Flanco. Flanco a anunţat deja că va continua extinderea reţelei, până la sfârşitul anului urmând a fi deschise alte 5-6 magazine în toată ţara, printre care şi un magazin în Unirea Shopping Center. "Momentul este oportun din două puncte de vedere: spaţiile disponibile acum în piaţă sunt generoase ca trafic şi vizibilitate, iar Flanco dispune de finanţarea necesară unui astfel de proces", a declarat Gabriel Pereş, Sales Manager Flanco.
Flanco a atins încă din luna aprilie cota de piaţă de 10% prognozată pentru 2011, cea mai mare din ultimii 4 ani, propunându-şi ca până la sfârşitul anului cota de piaţă să ajungă la 11%.
Retailul electro-IT românesc ar putea atinge anul acesta pragul de 1,1 miliarde de e