În primele şase luni au fost instalate termopane de 154 milioane euro
Până la finele anului piaţa se va apropia de pragul de 3 milioane de metri pătraţi de sticlă
Privitul pe fereastră în România nu mai este un lucru lipsit de valoare, componentele unei ferestre având în zilele noastre au costuri semnificative, de la sticla de termopan, care a devenit necesară, şi până la tâmplăria de PVC, aluminiu etc, toate valorează foarte mult.
Potrivit unui studiu realizat de subsidiara locală a producătorului francez de sticlă, Saint-Gobain Glass, în doar prima jumătate a acestui an, românii au instalat ferestre termoizolante de peste 154 de milioane de euro.
Această sumă, potrivit liderului local al pieţei de sticlă, acoperă lucrările de instalare, pentru 220.000 de apartamente în întreaga ţară. Cum în medie pe apartament sunt instalaţi circa 10 metri pătraţi de fereastră, Saint-Gobain Glass România anunţă că volumul pieţei de sticlă termoizolantă a trecut de nivelul de anul trecut, acoperind o suprafaţă de 2,2 milioane de metri pătraţi.
"În primele 6 luni din acest an, la peste 220.000 de apartamente din întreaga ţară, au fost înlocuite ferestrele vechi cu unele termoizolante, valoarea lucrărilor de renovare depăşind 154 mil. euro. Volumul acestor lucrări a depăşit 2,2 milioane metri pătraţi de sticlă termoizolantă", se arată într-un comunicat al companiei, remis ieri redacţiei.
Saint-Gobain Glass: Înlocuirea ferestrelor este cea mai rapidă lucrare de amenajare
Potrivit studiului, numărul de apartamente renovate în această perioadă este cu 8% mai mare comparativ cu primele 6 luni ale anului trecut, când au fost înlocuite ferestrele din peste 202.000 de apartamente.
"Înlocuirea ferestrelor se numără printre primele lucrări de renovare pe care proprietarii de apartamente le întreprind deoarece generează economii