Contul de media al Vodafone Romania se intoarce la Universal McCann, incepand din 1 octombrie, in urma unei licitatii desfasurate in ultimele saptamani, potrivit unui anunt al companiei de telefonie mobila. Din februarie 2010, contul Vodafone a fost administrat de agentia OMD, insa in iulie compania a anuntat ca va organiza un pitch "ca parte a strategiei noastre de a ne asigura in permanenta ca suntem competitivi din punctul de vedere al prezentei si contractelor incheiate pe piata locala".
Angus Slater, Chief Marketing Officer Vodafone Romania, citat in comunicatul de marti:
"Dupa un proces de evaluare riguros si foarte competitiv, Vodafone Romania anunta ca Universal McCann a fost selectata ca agentia sa de achizitie si planificare media, incepand cu data de 1 octombrie a acestui an. Prin acest pitch, am dorit sa ne asiguram ca vom continua sa intarim valoarea brandului Vodafone pe piata locala, impreuna cu agentia care a raspuns cel mai bine nevoilor si strategiei noastre.
Paginademedia.ro a scris, recent, ca la licitatie au participat agentiile OMD, McCann si MEC.
Decizia de a organiza aceasta licitatie a fost luata la doar o luna dupa ce Angus Slater si-a preluat atributiile de sef peste marketingul Vodafone si la sapte luni dupa ce Inaki Berroeta a preluat conducerea Vodafone Romania, in locul Lilianei Solomon - avansata director of operations - Europe Region in cadrul companiei.
In urma unui acord global incheiat de grupul Vodafone cu reteaua OMD, in 2009, Vodafone Romania si-a mutat contul de media, de la 1 februarie 2010, de la McCann Erickson la OMD. Vodafone lucrase timp de 12 ani cu agentia McCann, la care si-a mentinut contul de creatie publicitara. In ianuarie 2010, seful McCann, Bogdan Enoiu, afirma pentru HotNews.ro ca "vom fi intotdeauna pregatiti - ca sa spun asa asteptam la colt oportunitatea sa redevenim