Faza de testare prelungita, contra sute de milioane de utilizatori deja existenti sau costurile reduse de promovare si targetare in fata unei vizibilitati crescute in motoarele de cautare sunt doar cateva dintre plusurile cele doua retele de socializare care lupta pentru acapararea a cat mai multi utilizatori.
Daniela Irimia, managing partner al Limonade, sustine ca unul din plusurile retelei lui Mark Zuckerberg consta in numarul mare de utilizatori.
"Google+ are mult de munca pana sa atinga numarul utilizatorilor de Facebook, asta daca va reusi vreodata", a spus Irimia, adaugand ca Facebook este "usor de folosit si inteles".
In plus, reprezentanta Limonade a vorbit despre costurile reduse si posibilitatile de targetare care fac ca reteaua lui Zuckerberg sa fie o platforma "tentanta", atat pentru agentii cat si pentru clientii directi.
La randul sau, Andra Zaharia, managerul agentiei FTW Media, a declarat ca desi Google+ se dezvolta cu rapiditate, iar detinatorul motorului de cautare investeste foarte mult in acest produs, "Facebook inca isi pastreaza avantajul competitiv", prin cateva trasaturi cheie.
Avantajele Facebook in fata Google+
In opinia analistului social media, printre acestea se numara optiunea de Questions & Polls, pe care Google+ nu a introdus-o inca, utila mai ales pentru pagini si in comunicarea dintre branduri si fanii acestora.
Un alt avantaj al Facebook fata de noua reteaua aflata inca in faza de testere este si serviciul de video calling, care are un grad de securizare mai mare decat Google Hangouts, prin faptul ca initiatorul apelului trebuie sa accepte participantii care doresc sa ia parte la discutie.
De asemenea, tot in cazul Facebook, "poti controla cui sa ii apari online sau offline din lista de prieteni aflati in chat", a adaugat Zaharia.
In a