Nouă magistrale de metrou faţă de patru acum, peste 100 de staţii faţă de 51 acum, peste 200 km de reţea faţă de 70 km acum - aşa va arăta transportul subteran din Capitală în 2030, după ce vor fi făcute investiţii de 8,5 mld. euro.
Vedeţi aici cum va arăta metroul în 2030
Dar, şi mai important, există planuri de realizare a trei linii de cale ferată subterană, care să lege într-un triunghi Gara de Nord de Gara Progresul şi de Gara Obor. Investiţiile totale în proiectele de extindere a metroului se ridică la 8,5 mld. euro, însă Metrorex are în prezent ca surse sigure de finanţare circa 2 mld. euro.
"După 1990, s-au pus în funcţiune 11 staţii. S-au schimbat lucrurile, până acum s-au dat cu ţârâita banii. Nu cred că vor fi nebuni care să spună că nu mai dau bani la metrou", a declarat Gheorghe Udrişte, directorul Metrorex, într-un interviu pentru Ziarul Financiar.
Nouă magistrale de metrou faţă de patru acum, peste 100 de staţii faţă de 51 acum, peste 200 km de reţea faţă de 70 km acum - aşa va arăta transportul subteran din Capitală în 2030, după ce vor fi făcute investiţii de 8,5 mld. euro.
Vedeţi aici cum va arăta metroul în 2030
Dar, şi mai important, există planuri de realizare a trei linii de cale ferată subterană, care să lege într-un triunghi Gara de Nord de Gara Progresul şi de Gara Obor. Investiţiile totale în proiectele de extindere a metroului se ridică la 8,5 mld. euro, însă Metrorex are în prezent ca surse sigure de finanţare circa 2 mld. euro.
"După 1990, s-au pus în funcţiune 11 staţii. S-au schimbat lucrurile, până acum s-au dat cu ţârâita banii. Nu cred că vor fi nebuni care să spună că nu mai dau bani la metrou", a declarat Gheorghe Udrişte, directorul Metrorex, într-un interviu pentru Ziarul Financiar.