A trecut vremea bauturilor dulci, in perioada verii: consumatorii din Japonia, constienti de riscul aparitiei deshidratarii, prefera acum bauturile racoritoare cu sare.
Produsul, care are un succes imens, este vandut sub diverse nume, insa ingredientele sunt aceleasi: apa cu sare. Producatorii sustin ca produsul poate sa previna problemele de sanatate aparute in urma caldurii, informeaza Asahi Shimbun.
Din sortimentul Mitsuya Shio Cider (o marca de bautura de acest tip) s-au vandut deja aproape 250.000 de sticle, la doar doua saptamani de la lansare, pe cand Salty Lychee a reusit sa vanda aproape 450.000 de doze din aceasta bautura in doar o luna.
Unele dintre bauturile respective contin si suc de fructe, pe modelul bauturilor racoritoare clasice. Clientii acestor bauturi sunt in mare parte femei care nu cumpara bauturi energizante clasice, orientate mai mult catre publicul masculin.
Si in farmacii au mare succes solutiile de hidratare care contin apa cu suplimente si cu sare.
A trecut vremea bauturilor dulci, in perioada verii: consumatorii din Japonia, constienti de riscul aparitiei deshidratarii, prefera acum bauturile racoritoare cu sare.
Produsul, care are un succes imens, este vandut sub diverse nume, insa ingredientele sunt aceleasi: apa cu sare. Producatorii sustin ca produsul poate sa previna problemele de sanatate aparute in urma caldurii, informeaza Asahi Shimbun.
Din sortimentul Mitsuya Shio Cider (o marca de bautura de acest tip) s-au vandut deja aproape 250.000 de sticle, la doar doua saptamani de la lansare, pe cand Salty Lychee a reusit sa vanda aproape 450.000 de doze din aceasta bautura in doar o luna.
Unele dintre bauturile respective contin si suc de fructe, pe modelul bauturilor racoritoare clasice. Clientii acestor bauturi sunt in mare parte fem