Coca-Cola HBC România, cel mai mare jucător pe piaţa băuturilor răcoritoare din România, a înregistrat anul trecut un profit net de 189,5 milioane de lei (45 de milioane de euro), în creştere cu aproape 10% comparativ cu rezultatul anului 2009.
Creşterea profitului a fost însoţită însă de scăderea cifrei de afaceri, aceasta atingând 1,74 miliarde de lei (414,9 milioane de euro) în 2010, în scădere cu 6,4%.
Contactaţi de ZF, reprezentanţii Coca-Cola HBC România nu au făcut niciun comentariu până la închiderea ediţiei.
În 2010 compania a avut puţin peste 1.800 de angajaţi, comparativ cu 2.026 în 2009. Anul trecut compania era condusă de Călin Drăgan, care a fost promovat în 2011 în Japonia.
Sistemul Coca-Cola pe piaţa locală este format din Coca-Cola Romania - care deţine brandurile şi concentratele de sucuri - şi partenerul său îmbuteliator compania grecească Coca-Cola Hellenic, care produce, distribuie şi vinde produsele sub licenţă.
Coca-Cola HBC România, cel mai mare jucător pe piaţa băuturilor răcoritoare din România, a înregistrat anul trecut un profit net de 189,5 milioane de lei (45 de milioane de euro), în creştere cu aproape 10% comparativ cu rezultatul anului 2009.
Creşterea profitului a fost însoţită însă de scăderea cifrei de afaceri, aceasta atingând 1,74 miliarde de lei (414,9 milioane de euro) în 2010, în scădere cu 6,4%.
Contactaţi de ZF, reprezentanţii Coca-Cola HBC România nu au făcut niciun comentariu până la închiderea ediţiei.
În 2010 compania a avut puţin peste 1.800 de angajaţi, comparativ cu 2.026 în 2009. Anul trecut compania era condusă de Călin Drăgan, care a fost promovat în 2011 în Japonia.
Sistemul Coca-Cola pe piaţa locală este format din Coca-Cola Romania - care deţine brandurile şi concentratele de sucuri - şi partenerul său îmbuteliator compania grecească C