Portalul de recrutare BestJobs a reuşit să obţină un profit de 1,8 milioane de euro în primele şapte luni ale anului şi speră ca, până la sfârşitul lui 2011, să ajungă la o profitabilitate de peste 3 milioane de euro.
Creşterea veniturilor s-a datorat, în principal, majorării preţurilor cerute pentru publicarea anunţurilor de angajare, preţuri care au crescut în ultima vreme, dar sunt în continuare sub cele practicate de ţările vecine, potrivit declaraţiilor făcute de Călin Fusu, director general al companiei Neogen, care deţine BestJobs.
Astfel, deşi BestJobs are foarte multe anunţuri pe portalul său, numărul acestora este mic, comparativ cu alte ţări din Europa, atât în ceea ce priveşte preţurile practicate pentru publicarea anunţurilor de angajare, cât şi ca volum.
În ceea ce priveşte tipurile de anunţuri de pe portalul de recrutare, directorul BestJobs a precizat că portalul este axat în principal pe locuri de muncă de middle şi top management, fiind mai puţin axat pe joburile de entry level. Totodată, circa 90% dintre anunţuri sunt pentru locuri de muncă în România, doar aproximativ unul din zece anunţuri fiind destinat joburilor în străinătate.
Printre noutăţi, BestJobs a anunţat şi adăugarea unor elemente sociale, astfel încât o persoană ce deţine un cont de Facebook poate vedea, în momentul în care se loghează, ce prieteni sau cunoştinţe are la firmele la care a aplicat pentru un job.
Comparativ, profitul BestJobs înregistrat în primele cinci luni ale anului trecut a fost de 0,7 milioane de euro, cu mult sub câştigul generat în primele şapte luni din 2011.
Portalul de recrutare BestJobs a reuşit să obţină un profit de 1,8 milioane de euro în primele şapte luni ale anului şi speră ca, până la sfârşitul lui 2011, să ajungă la o profitabilitate de peste 3 milioane de euro.
Creşterea veniturilor s-a datorat, în principal,