Vânzările de autoturisme au scăzut în primele şapte luni cu 14,7% faţă de aceeaşi perioadă din 2010, la 52.249 unităţi, în timp ce în iulie declinul a fost de 12,8% faţă de luna anterioară, la 9.016 unităţi, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), citate de NewsIn.
Dacă se adaugă vehiculele comerciale şi autobuzele, vânzările totale de autovehicule au scăzut în primele şapte luni faţă de acelaşi interval din 2010 cu 10,5%, la 61.080 unităţi. În luna iulie au fost vândute 10.407 unităţi, în scădere cu 11,3% faţă de luna anterioară.
Producţia de autovehicule din România a scăzut cu 8,4% în primele şapte luni din acest an, la 201.271 de unităţi, iar producţia de autoturisme s-a diminuat, în aceeaşi perioadă, cu 9,2%, la 185.580 de unităţi.
Exportul de autovehicule a scăzut cu 7,7% în ianuarie-iulie 2011, la 179.465 unităţi. Numărul de autoturisme importate a scăzut cu 9% în primele şapte luni, la 36.971 unităţi.
La nivelul primelor şapte luni din 2011, Dacia a rămas liderul pieţei româneşti, cu 16.764 autovehicule vândute, producătorul auto român fiind urmat de Volkswagen, cu 6.243 de unităţi vândute şi Skoda, cu (4.705 unităţi).
Vânzările de autoturisme au scăzut în primele şapte luni cu 14,7% faţă de aceeaşi perioadă din 2010, la 52.249 unităţi, în timp ce în iulie declinul a fost de 12,8% faţă de luna anterioară, la 9.016 unităţi, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), citate de NewsIn.
Dacă se adaugă vehiculele comerciale şi autobuzele, vânzările totale de autovehicule au scăzut în primele şapte luni faţă de acelaşi interval din 2010 cu 10,5%, la 61.080 unităţi. În luna iulie au fost vândute 10.407 unităţi, în scădere cu 11,3% faţă de luna anterioară.
Producţia de autovehicule din România a scăzut cu 8,4% în primele şapte luni din acest an, la 201.2