„Nu mi-am propus neapărat să construiesc un brand. N-a existat o strategie“, stabileşte de la bun început cadrul discuţiei Virgil Ianţu (40 de ani), prezentatorul show-ului «Vrei să fii milionar?», care revine în România, din 24 august, la Kanal D. Şi totuşi, solidul său brand personal este unul dintre motivele pentru care turcii l-au ales să prezinte noul show
Ce relaţie există între brandul personal al prezentatorului şi cel al emisiunii pe care o prezintă? Cel puţin în cazul „Vrei să fii milionar?“, singura variantă de răspuns a celor de la Kanal D e: „de interdependenţă“; studiile de cercetare le-au arătat turcilor că românii îşi doresc să revadă programul, însă nu oricum, ci cu Virgil Ianţu în rol de prezentator. Cu alte cuvinte, spui Virgil Ianţu, spui „Vrei să fii miliardar?“, devenit milionar, după trecerea de la leul vechi la cel nou.
Revenind la actualul format, în ce măsură contribuie imaginea prezentatorului, până la urmă, la performanţa emisiunii? „La noi, acest show nu trebuie să mai prindă. El a intrat rapid în folclor, nu datorită mie, ci datorită conţinutului şi calităţii la care era realizată producţia. Românii aşteaptă această emisiune“, spune Ianţu, lăsând să se înţeleagă că revenirea lui în calitate de prezentator al emisiunii care l-a lansat poate să fie un plus pentru noua producţie. Oricum, subliniază el, în spatele acestei emisiuni „e o muncă de echipă. Sunt câteva zeci de oameni care lucrează la această producţie, în mare, aceeaşi cu care am început acum 11 ani“. Şi totul e făcut în aşa fel încât să se simtă tensiunea show-ului, menită să ţină telespectatorii cu sufletul la gură, deci pe post.
„Nu fac orice, doar pentru bani“
Că vorbim de milionari, cât valorează brandul Virgil Ianţu? Cum era de aşteptat, nu are un răspuns concret, dar oferă indicii pe un ton glumeţ: „Mi-am păstrat preţul la absolut orice - evenim