„Let`s Do It, Romania!” prezintă Echipa Naţională de Acţiune
Cu o lună înainte de marea curăţenie de pe 24 septembrie, echipa „Let`s Do It, Romania!” dă startul campaniei de promovare la nivel naţional! Campania din acest an se desfăşoară sub conceptul „Echipa Naţională de Acţiune”, care reuneşte toţi voluntarii dornici să ia parte la iniţiativa naţională de curăţenie a deşeurilor. Agenţia Friends Advertising este cea care semnează întreaga campanie, care va fi comunicată pe tv, radio, outdoor, indoor, online şi print.
“Nu-mi aduc aminte de mai mult de 2-3 proiecte / idei româneşti, în ultimii 20 de ani, care să reuşească să adune în jurul lor atâtea sentimente pozitive, energii bune, planuri care să se şi finalizeze. Unul dintre ele e “Let’s Do It Romania!”. Nu ştiu cum au reuşit, însă am spus “da” imediat ce am primit provocarea de a gândi campania de anul acesta. Mă bucur că am putut să contribuim la ce înseamnă “Let’s Do It Romania!”şi să facem parte din Echipa Naţională de Acţiune. Ne vedem pe teren!” a declarat Sorin Trâncă, Creative Director & Managing Partner Friends Advertising.
O componenta importantă a campaniei o reprezintă spoturile TV, realizate cu ajutorul Commitet. Personajele principale din spoturile TV sunt vedete ambasadori ai „Let`s Do It, Romania!”, care susţin proiectul şi în 2011: Adrian Despot (Viţa de Vie), Zoli Toth (Sistem), Cornel Ilie (Vunk), Bitză, dar şi două vedete care s-au alăturat anul acesta, Dana Rogoz şi Diana Dumitrescu. Regizor pentru spoturile TV este Andrei Amărfoaie.
„Am crezut în acest proiect încă de la început, aşa că mă bucur să fiu alături de echipa “Let’s Do It Romania!” şi în 2011, de data asta din ipostaza de “actor” în spotul TV. Cred cu tărie că este unul dintre proiectele care demonstrează că binele este posibil şi în România, una dintre iniţiativele care ne uneşte pe noi, ca români,