Speriaţi de ascensiunea rivalului Google+, oficialii Facebook contraatacă. Aceştia au anunţat că vor introduce noi caracteristici menite să protejeze intimitatea utilizatorilor, în condiţiile în care nerespectarea suficientă a intimităţii este unul din principalele motive pentru care internauţii renunţă la Facebook şi migrează către Google+. Vom vedea aceste schimbări chiar începând din următoarele zile.
Astfel, conţinutul care poate fi vizualizat de alte persoane va dispune de o opţiune de confidenţialitate, în loc de o secţiune separată, care este mai greu de găsit, a declarat Chris Cox, un vicepreşedinte responsabil de produse al site-ului de socializare din Palo Alto, citat de Bloomberg.
"Vrem ca oamenilor să le fie mai uşor să înţeleagă cine exact poate vedea totul şi vrem ca procesul de a da acces la conţinut unor persoane concrete pe care le doresc să fie mai uşor", a precizat acesta.
Practic, spune Cox, "credem că va fi un design şi o interfaţă mai tactile şi mai vizuale pentru a-i ajuta să înţeleagă cine exact sunt persoanele care văd totul".
În acest fel, Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, îşi reorganizează setările de confidenţialitate, în urma plângerilor din partea utilizatorilor că site-ul nu oferă suficient control asupra informaţiilor personale.
"Încercăm să facem un pas în direcţia bună, dar, evident, vom fi foarte receptivi la orice sugestie cum pot fi mai clare aceste controale", a spus Cox.
Astfel, noua faţă a Facebook se aşteaptă să fie lansată în următoarele zile şi va permite utilizatorilor să-şi personalizeze opţiunile de confidenţialitate pentru fiecare parte din informaţiile din profilul lor, precum ocupaţia, religia sau studiile.
Practic, va fi un meniu pentru fiecare element pentru ca utilizatorii să precizeze cui anume permit accesul.
Facebook va implementa noi caracte