Creşterea încasărilor vine atât pe fondul orientării clienţilor tot mai mult spre achiziţiile prin internet, cât şi al creşterii întregii pieţe în raport cu 2010, spune Iulian Stanciu, directorul general al companiei.
eMag, cel mai mare magazin de retail online din România, a înregistrat în prima jumătate a anului vânzări de 62 milioane euro, în creştere cu 52% faţă de aceeaşi perioadă din 2010, şi îşi menţine obiectivul de 150 milioane euro pentru 2011, reprezentând un avans de 50% faţă de anul anterior.
"Încă de la începutul anului ne-am setat un obiectiv de dezvoltare accelerată, în condiţiile în care estimam creşterea ponderii comerţului online la peste 20% din piaţa electro-IT în 2011. Rezultatele din prima jumătate a anului au fost impulsionate de diversificarea portofoliului de produse şi de lansarea platformei Marketplace", a declarat Iulian Stanciu, directorul general al eMag.
Potrivit estimărilor eMag, piaţa de comerţ electronic electro-IT s-a majorat cu aproximativ 50% în prima jumătate a acestui an.
"Piaţa online din România este cea mai avansată din regiune, fiind mai dezvoltată chiar decât unele ţări din Europa de Vest. În aceste condiţii, traficul înregistrat pe site-ul eMag a crescut la peste 1,8 milioane de vizitatori unici lunar, aproape dublu faţă de aceeaşi perioadă din 2010", a mai adăugat Stanciu.
Date privind traficul companiei nu sunt publice în afara celor furnizate de companie, având în vedere că eMag nu este înscrisă nici pe trafic.ro, nici pe SATI - două sisteme de măsurare a traficului online utilizate pe piaţa locală.
22 de milioane de vizite pe site
Potrivit lui Stanciu, magazinul are peste 50.000 de produse şi a vândut un milion de produse electro-IT în prima jumătate a anului, interval de timp în care site-ul a înregistrat şase milioane de vizitatori şi 22 milioane de vizite. "eMa